21.06.2016
Особливості здійснення публічних закупівель органами місцевого самоврядування
Версія для друкуВерсія для друку

обговорено у Дніпропетровському РВ АМУ на практикумі із застосування законодавства

17 червня 2016 року у Дніпропетровську відбувся практикум із застосування законодавства на тему «Особливості здійснення публічних закупівель органами місцевого самоврядування: законодавчі новації». Захід відбувся в рамках реалізації проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), що впроваджує Асоціація міст України за підтримки агентства США з міжнародного розвитку.

У практикумі взяли участь заступники міських голів, начальники фінансово-економічних департаментів та відділів міст регіонального відділення.

Учасники ознайомилися із законодавчими новаціями у проведенні публічних закупівель; детально проаналізували статті Закону України  «Про публічні закупівлі», нормативно-правових документів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

Під час практикуму обговорено питання:

  • планування процедур закупівель, визначення порогів;
  • визначення предмету закупівлі товарів, робіт і послуг;
  • функції тендерних комітетів, уповноважених осіб, централізованих закупівельних організацій;
  • розробка тендерної документації;
  • порядок проведення процедур закупівель в електронній системі ProZorro;
  • укладання договорів за результатами проведення процедур закупівель;
  • відповідальність у сфері державних закупівель;
  • органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері державних закупівель.
Всі новини