16.06.2016
У Кіровограді проект ПУЛЬС навчав місцеву владу справлятись з новими повноваженнями у сфері адмінпослуг
Версія для друкуВерсія для друку

15 червня в Кіровограді відбувся практикум із застосування законодавства на тему: «Розширення повноважень органів місцевого самоврядування у сфері надання адміністративних послуг». Організатором заходу виступило Кіровоградське регіональне відділення Асоціації міст України, в рамках Проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID.

78% - саме таким є рівень задоволеності громадян, якістю обслуговування у Центрі надання адміністративних послуг Кіровоградської міської ради. Цей результат анонімного опитування клієнтів ЦНАПу нещодавно оприлюднила одна з громадських організацій міста.

 

«Такого результату ми домоглись не одразу. Кіровоградський ЦНАП створювався одним з перших в Україні. Позаду стандартизація послуг, адже нині всі адміністратори та реєстратори ЦНАП працюють виключно за інформаційними та технологічними картками. Встановлено системи електронного впорядкування черг і нині ми активно впроваджуємо останні інновації», - так розпочав своє спілкування із учасниками практикуму Антон Шевченко, начальник Управління адміністративних послуг Кіровоградської міської ради. Зокрема, він наголосив на останніх змінах в роботі ЦНАПУ, що пов’язані із процесом децентралізації в частині передані повноваження в частині реєстрації підприємницької діяльності, реєстрації речових прав на нерухоме майно та здійснення реєстрації місця проживання органам місцевого самоврядування. Основною з яких є, найпопулярніша серед громадян послуга, - зняття та постановка на реєстрацію за місцем проживання. Задля забезпечення роботи відділу реєстрації за принципом «день в день» два місяці тому рішенням Кіровоградської міської ради було створено відповідний відділ із штатом в 15 осіб. Вони ж проводили прийом картотек від ЖЕКів та Управління Державної міграційної служби в області. Загалом, 151 тисяча особистих карток реєстрації громадян.

«Кожен випадок зняття в обліку чи перереєстрації індивідуальний. У кожного є свої обставини і вимоги – ми намагаємось оперативно задовольнити усі потреби громадян. Нині, скажімо, перереєстрація із одного району міста в інший займає не більше півгодини. Реєстрація місця проживання: - прописка здійснюється відразу. В разі, якщо не вклеєне в терміни фото чи не здійснена прописка, адміністратори ЦНАП виписують протоколи попередження. А в разі повторного випадку сплачується штраф. - представники відділу реєстрації місця проживання знаходяться в приміщенні картотек ЖЕО. Громадяни можуть звертатися також туди. Жителі приватного сектору на свій вибір можуть здійснити прописку в любому ЖЕО чи у ЦНАПі», - наголосила Катерина Струк, керівник відділу реєстрації фізичних осіб.

Володимир Шутка, начальник відділу паспортизації та реєстрації громадян УДМС в області, розповів присутнім про систему взаємодії між ЦНАПами, ЖЕКами та Управління Державної міграційної служби в області. Він наголосив, що вся нинішня робота спрямована на створення «Єдиного електронного реєстру територіальної громади», а в перспективі підключення всіх ЦНАПів до «Єдиного електронного демографічного реєстру ДМУ».

Впродовж практикуму було піднято цілу низку питань, пов’язаних із організацією роботи ЦНАПів:

  • уніфікація процедур державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб-підприємців;
  • запровадження принципу екстериторіальності в межах області у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно (окрім нотаріусів) та в межах України у сфері державної реєстрації бізнесу;
  • запровадження можливості подання електронних документів для проведення реєстраційних дій;
  • скорочення переліку документів, що подаються для державної реєстрації бізнесу (у тому числі за рахунок їх отримання в електронній формі від державних органів);
  • запровадження дворівневої системи адміністративного оскарження рішень державних реєстраторів з можливістю скасування рішення та проведення державної реєстрації (у разі оскарження відмови у державній реєстрації);
  • запровадження відповідальності суб’єктів державної реєстрації за порушення у сфері державної реєстрації.

Представники Кіровоградської міської ради поінформували учасників практикуму про те, що створено ще один виконавчий орган в рамках децентралізації та передачі функцій архітектурно-будівельного контролю. І зараз завершується процес організації повноцінної роботи ДАБІ КМР та готується акт приймання-передачі функцій.

 

Всі новини