24.06.2016
У Верховній Раді України презентовано електронну систему інформаційного супроводу
Версія для друкуВерсія для друку

новітні технології вже запроваджено в залі для проведення засідань Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування

У Верховній Раді України вчора відбувся семінар на тему «Ефективність застосування сучасних засобів інформаційно-комунікаційних технологій» за участю керівництва Апарату Парламенту, секретаріатів комітетів, представників асоціацій органів місцевого самоврядування, в т.ч. Асоціації міст України, та представників розробників комплексних систем інформаційного супроводу.

У ході семінару учасники ознайомились із впровадженими в законотворчий процес програмно-апаратними комплексами та їхніми можливостями в залах проведення Погоджувальної ради і засідань Комітету Верховної Ради з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування.

В.о. Керівника Апарату Верховної Ради України Володимир Слишинський підкреслив, що «однією із задач, які поставлені попереднім Головою Парламенту Володимиром Гройсманом та нинішнім Головою Андрієм Парубієм - докласти всіх зусиль для підвищення спроможності Верховної Ради України». На його переконання, це «неможливо буде зробити, якщо не буде довіри у громадян до нашого органу, у тому числі органів місцевого самоврядування».

За словами В.о. Керівника Апарату, «враховуючи те, що ми живемо в епоху новітніх інформаційних технологій, у Верховній Раді Україні розпочато процес автоматизації всіх робочих процесів з метою переведення роботи у безпаперову форму». У якості прикладу зазначено, що за минулий рік було витрачено близько сорока тон паперу для друку законопроектів та різних інформаційних матеріалів.

В.о. Керівника Апарату представив учасникам семінару перший тестовий зал для проведення засідань комітетів, в якому використовуються новітні технології, зокрема, повний доступ до документів як народними депутатами, так і працівниками відповідних секретаріатів комітетів, надана можливість працювати он-лайн, фіксуючи перебіг події як у текстовому, так і відео-, аудіо-форматі.

Серед важливих проблем, які має вирішити Парламент найближчим часом, В.Слишинський назвав запровадження електронного протоколу як для сесійної частини, так і для всіх комітетів. «Все, що відбувається у Верховній Раді, має бути зафіксоване і задокументоване, має зберігатись у різних форматах, та щоб люди мали до цього постійний широкий доступ», - підкреслив В.о.Керівника Апарату і додав, що ця інформація має бути повністю інтегрована у соціальні мережі, такі як Facebook, Twitter, youtube тощо.

«За основу технологій, які використовуються у Верховній Раді, покладена система Bosh, яка показала найкращі результати серед інших систем, - зазначив В.Слишинський. - Зараз ми запроваджуємо та створюємо Електронний комітет на базі Комітету місцевого самоврядування. До вересня місяця буде погоджено проект реконструкції конференц-зали, де відбуваються засідання Погоджувальної ради.

 

 

Всі новини